PAULY, HENNING – Credit where credit is due

3.490 Ft

Rendelhető
Szállítási idő: 10-25 munkanap


Áraink az ÁFA-t tartalmazzák!
Megjelenési dátum

Cikkszám: 4879 Kategória: Címke:

Leírás

Progresszív metál.*****Henning Pauly a Chain, Frameshift és a Babysteps arca és motorja.

California, tikkasztó hőség. Ilyenkor a zenészek legtöbbje komoly kihívásokkal kerül szembe.

A légkondik többnyire igen zajosak, s hogy a problémát áthidalják ilyenkor készítenek olyan zenéket, melyek elnyomják a klimatizáló berendezés kellemetlen zaját.

Mivel erre a rock opera formációjával (Babysteps) nem volt lehetősége, belefogott egy “zajosabb” banda összerántásába. Elsőnek Juan Ross énekest (Chain) hívta fel, lenne-e kedve beszállni egy ilyen buliba.Ross azonnal igent mondott. Henning szereti a feszes határidőket és hozzáfogott azonnal a dalok írásához, az insztrumentális részek felvételének elkészítéséhez, az ének kivételével alig több mint 2 hét alatt készen álltak.

Henning úgy jellemzi Juan hangját, mely Geoff Tate és David Coverdale hangja között helyezhető el valahol. Bármely magas hang kivágására képes, de nem gond az sem ha reszelősen, rockosabban kell megszólalni, nincsenek “tartományi” problémák.

Henning összerántotta rocksztár haverjait, és Matt Cash-el a fedélzeten, Edward Happenstall és Jason McSheelhy társaságában ment minden mint a karikacsapás.

A zene dögös, hangos, heavy és realista. Fajsúlyos industrial dobszólók be-be robbannak a csodálatos akusztikus részekbe. A bendzsó is megtalálja a maga helyét a metal műfaján belül ismételten és néha néha tiszta párhuzamokat fedezhetünk fel Trent Reznor és Marylin Manson munkáival.

Henning eddigi munkái közül ez a legmodernebb.